Saturday 13 October 2012

"AKU TERIMA NIKAHNYA"

PERKARA HALAL YANG ALLAH S.W.T MURKA ADALAH TALAK . . .


Assalamualaikum kengkawan . . Hai , xsabar rasanya nak bercerita pasal story nieyhhhh . . 
Mmg tak leh nak tipu, stOry ni best Gilerrr , sangat rOmantik and agak sedihhh . . 
story ni mmg meletOp lah ! Rasa macam nak nengOk lagi . . tak saba nak tengOk lagi . .
Mmg xley nak tahan air mata korang . . percayalahh . .
Start dia , mmg rOmantikk sangat . . Especially time Adi propose nOra lahhh ! Propose lam Ipad je , tapi da sweet sangat :) saya senyum sampai ke telinga dibuatnya . . Ouhh , indah sangat ! ^_~
Tapi pertengahan dia dah start sedihhh . . Tapi kesabaran nOra mmg kuat . . kena amek cOntoh ! Tapi , hati wanita , sangat lembut . . 
Pasti akan menyerah apabila hatinya diguris . . Tapi ,Adi pOn xsalah . .bukan dia mintak jadi macam tu 
aihhh, bape banyak tapi lah ..heheheh :)
Tapi last sekali mmg best ! Korang nak tahu keseluruhan , korang tgk ahh ea . . :) Selamat nOnton yea ^_~


"AKU TERIMA NIKAHNYA"





Muka hapPy dapat tengOk :)

AKU TERIMA NIKAHNYA BERMAKSUD :

Aku bertanggung jawab terhadap segala dosa dosanya
Aku bertanggung jawab terhadap kesejahteraanya
Aku bertanggung jawab terhadap nafkah zahir dan batinya :)







4 comments:

  1. bape bintang leh bg kalo cite nie??

    ReplyDelete
    Replies
    1. sOry late ALIFF AFIFI , if ada 10 bintang . . 10 saya kasi . . thanx fOr the cOmment ^_~

      Delete
  2. 10 bintang ea mesti bes sngat cite nie an ..... nk g tgok la ... thanks promote

    ReplyDelete
  3. Huhu, mmg best! tapi pembetulan ea . .tgk ngan family or yang halal lagi best . .insyaallah . . have fun ^_~

    ReplyDelete