Friday 12 October 2012

MAGNUM :)

AISKRIM . . .



Actually ,saya terlalu suka makan aiskrim . . KalO boleh hari hari nak makan, tapi xbOleh lah . . Badan saya da makin gemOkkkk!Sedeynyer :'(, wat muka sikit. .  Memandangkan tengah diet ni , kawal lah sikit . . ok, berbalik pada topik kita iaitu MAGNUM , haish . . Orang ramai dOk suka makan magnum ni, tapi saya sorang jer yang xsuka . . Manis GILERRRRR . . Manis tu sampai wat saya pening kepala oooo. . hak hak hak . . Dengan jujurnya saya hanya pernah makan dua kali sahaja, dan itu untuk kali pertama dan terakhirnya !! Sekian suda untuk STORY MAGNUM okey . . And xlupa pada kawan baik saya yg suka makan MAGNUM tu , ZUHAIRAH AZHARI . . kurangkan ya darling , bahaya!!! ok , babai kengkawan yg sudi baca blOg saya :))))
5 minit selepas beli :p

2 comments:

  1. hang dok pi makan yg dok mkan choco cappuccino tu pasai pa? sah2 la manis. dah choclate, capuccino plak tu. manis nya to the max laaa cik akak oiii !! hahaahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah penah rasa lah perisa yg hang dok makan sealu tuh . . ni cek nak rasa perisa lain . . tapi lagi manis nak habaq kat hang ! aduhh , pening kepala cek!

      Delete