Friday 19 October 2012

KEMBARKU

Pelanduk dua serupa, kOrang ADA?? :P



Assalamualaikum semua . .
Hai , lamenya rasa xupdate blOg nie . . Maklumlah , saya dah nak final exam ni . . kOrang jangan lupa ya dOakan , agar semuanya berjalan dengan lancar  . . 
Ok , berbalik pada tajuk! 

Allah tu maha berkuasa , atas kekuasaan Dia .  . Dia telah menemukan saya dengan rupa yang hampir seiras dengan wajah saya . .  Pada mulanya , saya rasa wajah saya sangat lah jauh beza . . Tapi orang xabis abis cakap . .Katanya saya ni ada kembarlah, ada kakak lah . . Then , saya pOn usha usha jugak lah akak tu . . Bagi saya nOt tOtally same . . tapi , kebanyakannya kata sama . .but tak ley dinafikan she really gOrgeOus !
sweet jer tGOk muka dia . . 

Sapa yang tak suka bila jumpa muka yang hampir sama ? At least kita ley tgOk muka kita sendiri . . bOle tahu mcam mana la orang tgOk muka kita . . hehehe . .  nak tak tgOk muka twin saya ?  
NAHHHH 


nO edit ^_~


Manje-manje sikit :)


Actually , kitaOrang same jer timggi . . Time ni dia pakai kasut high heels,cOmel cOmel terima anugerah DeanList :'(
sedih tak dapat . . 


ni saya edit dekat phOto Grid :)

Haa . . Camner ? kOrang mesti terkejutkan ? Cantik sangat kOt dia ! hehhe , eh lupa nak bg
 tahu nama dia . . 

SITI NURFARAHAIN & NOR SHADA HANIM 

Papai . . tunggu stOry lain lak eh . . 









4 comments: