Tuesday 30 October 2012

Teman Yang sentiasa di sisi ^_~

                                       
                                               FAMILY YANG TERSAYANG <3

Assalamualaikum sahabat yang soleh dan solehah , teman yang cantik lagi tampan , dan saudara saudari islamku . . . Lama tak update blOg ni , maklumlah saya dah semakin sibuk sekarang , tapi memang semangat berkobar kobar nak cerita kat korang semua . . 

Nak ceritalah sedikit background diri saya , and family tercinta .. Sebut pasal family , tetiba rindu sangat pada diorang . . Terutama mama and ayah saya , lama sangat tak jumpa diorang . . Paling sedih , raya AIDILADHA yang lepas , tak beraya ngan diorang . . :'(

Takpe , semua tu pengorbanan , tme belajar ni memang banyak dugaannya . .Bertabahlah sedikit demi mencapai sesuatu kejayaan . . :) betulkan korang ? Senyum lak ya , tahu lah manis . . ^_~

Ok , nOw will start from my biodata  . .

Nama : SITI NURFARAHAIN BT AZMI
Umur : 19 Tahun
Asal : Perak 
Tempat diberanakkan : Di Perak 
Tarikh Lahir : 21 April 1993
Warna kegemaran : Banyak sesangat ! (paling suka pink n purple )
Makanan dan minuman kegemaran : Buatan dari my lOvely mOm n Dad :)
Sifat saya : Degil , suka tOucing ( lama lama lak tuh ) , kuat menangis , tak suka kena marah :'(
Plesss , jgn marahkan saya . . .

Saya ada 4 orang adik beradik , dan saya anak yg ke 3. Sulung abang , ( masih mencari calon ) wewittt ! Kedua akak , shantekkk!! ( Ala-ala Nora Danish ) wowoooot ! Dah berkahwin ya , upppss. . . And yg ketiga , SAYALAH!!! Buuuuuu . . . Hik hik !
and yg last ni malas nak cakap , adik lelaki bongsu saya yg bajet zayn malekkk ! Huh . . 
Tapi siyes , ramai peminat  . . PELIK DISITU . . :p

Hahaha . . Btw , doakan dia ya . .Tak lame je lagi , lam bape ari lagi dia nak duduki exam SPM ! Semoga Allah permudahkan urusannya , aminnn :)


Ni lah family saya , yg tgh antara mama n ayah saya tu opah yg tersayang!
 Kecik mOlek jer . . hehehe


Happy Family ! Seragam tak kitaorang ? Oren annn ^_^


Ok , kat sini sepatOtnya saya ngan ayah saya jer , tapi angah saya sibukk! 
:p


Ni lah akak saya , kononya ala ala nOra Danish . . hahahah :)
Btw , dia tetap cOmel di hati saya . . .


Ni kazen kazen saya , ala ala iklan cOlgate ! Hahahah , alololo Iris . . Paling terserlah kecOmelan dia ! ( Baby )


Ni lah adik saya , kononya lah zayn malekkk . . huihhhh ! and yg paling pelik orang ramai kate kitaorang ni kembar n muka same ?? sape nak tgk versi lelaki saya , tgk dia !jauh beza ya ! hahah :)


And this is me ! Chumel kan adik ni?? Pakai tudung , ayu jer  !! suka dia sangat sangat , n plg pntg 
gambar ni menang contest tudung taw ! Tuah dari adik cOmel yg kecil ni :)

Haa , nampak tak family saya semua? Heheheh , saya xramai adik beradik . .4 orang jer !
Jadi itu lah sedikit sebanyak yg saya mampu share kan . . 
 And lagi satu saya bOleh jadi friendly if orang tak sOmbong ngan saya , sebab saya suka berbOrak  tak henti henti . . Celik je mata , ada jer nak bOrak ngan kawan . . heheeh , tu lahh saya . . 
Ape pon , thanks sudi bace :) jgn lupa follow . . 

الشكر والتحيات
Terima kasih , salam sayang semua :)














2 comments: